plugg

kan säga att de blev inte så mycket plugg igår sen men däremot blev det tv tittande. Men jag hade tänkte sova men var inte trött för fem öre. hade druckit energidryck så jag var pigg som en lärka. Kollade på massa tv men sen blev kockan halv två och då fick det vara nog! Nu sitter jag här med böckerna framför mig men verkar inte gå så bra. Har så mycket annat o tänka på så jag vet inte vad! Måste handla grejer till Ellen, köpa tågbiljett, handla mat, plugga, städa, träna, usch va mycket de var nu då.
Sitter och planerar lite inflyttningfest också vid sidan av.. hehe, än så länge har jag 14 personer på min lista. får väl se om det kanske blir fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0