semla

trodde jag hade bestämt mig men det blev ändrade planer minsann. Men får väl hoppas de går vägen nu iaf.  annars får jag bara ändra om planerna igen. emma har varit här över en vecka nu o fortfarande lika roligt o trevligt. Idag när jag kom hem bakade hon kakor. åh så goda dom var. lite senare kom helena över på fika med sin utbytesstudent o hans kompis o hans fadder :P så här var vi ett helt gäng o fikade. Bjöd på semlor också, roligt när utbytesstudenterna inte har ätit sånt innan. minns förra gången vi bjöd studenterna på kräftor "you should suck on this, it's the ass" haha.
var inne på frisörsalongen idag som ligger vid mig, dom ville ha hårmodeller. frågade vad de innebar och så sa hon att dom skulle klippa håret på en. Jaha sa jag, visst går de bra. Så i februari ska jag vara hårmodell, hon tyckte för övrigt att mitt hår var väldigt bra hår (trots det var riktigt skitigt o fult) haha!
sitter och försöker "öva" lite på vad jag ska säga imon på vår redovisning om Kvarteret Bilen. Det är arbetet som vi jobbat med sen jul, ska bli skönt o ha de överstökat nu.
ska väl fortsätta med det.. ja just de ja, pratade med helena om att vi ska hämta upp vår pingla i sthlm när hon kommer tillbaka i mars. vet bara inte om vi ska hyra bil, åka buss eller ta tåget. De sista alternativen är ju liiite billigare men bilen är såå mycket bättre o ha så man kan åka när man vill o man slipper kånka på allt bagage..  vi får se hur vi gör.. men upp ska vi iaf.. we will be there girl!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0