shopping

Jag var ju faktiskt tvungen o gå på stan idag. hade ärenden som var tvunget o göras idag. Gjorde allt de först sen var det reashopping för mig. Hittade mig två klänningar på vero moda för 150 kr. Tycker de inte var så farligt. Lite hårspray på h&m, kollegieblock på clas ohlson och mat från ica. Ja sen var jag nöjd.
När jag kom hem hade jag fått ett brev från emma, hon hade skickat med en dubbeldajm till mig. taaack göllet.  sitter o pratar med sissy o helena igen, nu får dom allt ta o komma hem snart.. helle kommer väl hem på ons.. måste fråga.. har ju inte koll på när hon kommer hem. Och sissy hämtar jag o helle ju den 12 mars.
nu ska jag fota mina inköp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0