sova

Idag tog jag mig friheten och sova riktigt och nu menar jag riktigt länge. Var på promenad igår efter jag hade somnat och då ringde Ansi. Vi gick hem till mig o hämtade lite grejer o sen gick vi till henne.. eller jag skulle fortsäta min promenad men slutade med att jag hamnade i hennes lägenghet pratades väldigt länge:P sen gick jag hem och jag hade nog kunnat gå mycket längre. Det var så skönt o gå även att klockan var elva på kvällen.
Har inte hunnit med så mycket idag, duschat, ätit frulle och sen åkte jag till skolan. Försöker mig på o plugga lite... ska kanske ut ikväll med några tjejor och killor :D Får se om det blir puben först o sen kåren kanske. På söndag ska jag åka hem, ska bara jobba på lördag först. Får se om det blir lika sent då, sist var jag ju hemma klockan 5 på morgonen. Jag kommer verkligen dö, åka med tåget sen vid 11. Bara jag inte glömmer o byta i alvesta och sen hoppa av i nässjö så är allt finemang.
Har fortfarande inte köpt nåt till pappa, och han fyllde liksom förra veckan. Vad tusan ska man köpa till ens pappa som inte önskar sig nåt eller har allt? hmmm!

sitter i källaren i falken och det är helt tyst, tack gode gud för att man kan lyssna på musik på datan :P det är en kille som sitter i andra rummet men jag tror banne mig han bor här nere. Han är alltid här när man kommer ner.
neej nu börjar jag bli fikasugen, undra om nån annan också är det? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0