spätta

idag var det inte alls min dag på jobbet eller det var väl inget fel så men jag var så himla trött och så. Men måste säga att de är väldigt roligt o jobba med mina kollegor. Dom är så roliga, säger massa knasiga grejer o filurar. När jag kom hem gjorde jag mat sen somnade jag visst. Ja ni ser, hemskt trött. Sen ringde emma och väckte mig, hon var o träffade nån barndomskompis. Dom skulle till puben ikväll o käka, det öppnade ju idag. Pratade med henne sen somnade jag om igen och drömde nåt konstigt. Har väl sagt att jag har drömt i stort sett  varje natt sen jag flyttade hit till tullslätten.
Skulle ha åkt och tränat men var inte de passet som jag ville så när emma kom hem så gick vi en runda på en timme istället. Sen var de dags för puben. Åh, har saknat puben under julen, eller ja sist jag var där minns jag knappt inte. Jag har bara jobbat när de väl har varit öppet. Funderar verkligen på när det var jag var där sist. Om det inte var när emma var här förra gången. Längesen alltså.
träffade emmas kompis och så käkade vi .. rödspätta.. mums. Pubens spätta är så god!
Vi gick hem ganska tidigt, jag ska ha möte med min uppsatsgrupp imon och tills dess ska jag ha läst klart massa arbeten som jag inte ens hade börjat läsa på. Nu har jag bara ett arbete kvar, har skummat de lite iaf. Satt här och läste och softade som en annan potatis när Tanja kom in i dörren. Hon den lilla spjuvern har varit i thailand. Men nu är hon hemma och bruuuun är hon också. säger bara en sak- avundsjuk!
nu tror jag att jag ska hoppa i säng, ska jobba imon också innan mitt möte med min grupp. Imon är inte alls min dag heller, har alldelses för mycket inbokat som jag inte riktigt hinner med.
emma sitter i soffan och skrattar för sig själv, hon läser o läser o läser.  Förresten, till helgen är de fest så de smäller om det. På fredag ska vi till taket o på lördag blir det palace igen. jag pratade med sissys kära söta mor och jag ska jobba dom kommande helgerna fram till mitten av feb. Så blir inget festade för min del på ett tag så passar på i helgen.
Nuu var de sova.
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0