finish

sådär då har man jobbat sina fyra timmar idag. Var då inte mycket folk men de gick ändå. Plocka lite kläder från golvet och snygga till. fyra timmar gick ganska så fort faktiskt. Roligast idag var nog när vi skulle hem, det var jag jenny nettan och henke. Vi hade nog råkat stänga två minuter för tidigt och det innebar att vi fick stå och vänta ut lite tid innan vi kunde stämpla ut. Så vi stod där och bara glodde. Haha. alla var hungriga och ville hem.
Nu har jag käkat lite, ska gå ner o kolla om det finns någon ledig tvättid ikväll, och sen ska jag väl försöka börja med min städning. Min matta är sådär hemsk så den ska dra åt sig allt som bara går o dra åt sig. :(

funderade på o åka hem nu när jag är ledig tills på onsdag men känner inte att jag har ork o åka hem eller pengar. Det får bli senare. träffade ju familjen i torsdags.
nu ska jag ut o sola lite innan städningen påbörjas.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0