hatar tåg

jag verkligen hatar tåg, allt gick faktiskt väldigt bra upp till sthlm men sen när jag ska åka till upplands väsby blir pendeln sen och vi missar upptåget. Så jag får vänta nästan en timme på nästa och nu sitter jag här. arg som ett bi. Kommer ju inte vara framme förrän halv sex nästan. åhhhh! det är alltid såhär när jag ska åka med något tåg, aldrig kan jag vara i tid! :(
tur att jag hittade ett litet kontaktuttag så jag kunde få igång datan igen. Lagom kul o sitta på tåget framför en data och alla bara sitter och pratar. Åh nu vill jag vara framme!
ikväll ska vi till älsklings mamma och kolla på allsång. mys :) låt tåget gå liiite snabbare tack. hehe

Kommentarer
Postat av: mingla

får du betalt för att blogga? Tycker alla verkar få det nu för tiden..

2008-07-22 @ 18:18:22
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: ottelilottan

Ha det så underbart trevligt nu hos killen :) Förstår minsann att du har längtat. Kommer du hem till Vetlanda något mer innan sommaren är slut? Vore kul att avsluta denna sommar med ett sjuhelvetesparty! :) Kramkram

2008-07-22 @ 22:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0