hejdå

one of the worst days ever today! vinkade av yves på tågstationen :( igår festade vi hejdå för honom. Vi hade så roligt, de kommer läggas upp en hel del bilder. Fan va roligt de var! dock var de riktigt tråkigt o säga hejdå idag. Hoppas du kommer tillbaka vännen. Kommer sakna dig grymt mycket. Vi ses snart igen hoppas jag!
Jobbet ringde och väckte mig idag också, frågade om jag kunde jobba på mina lediga dagar. Nej denna gången gick de inte. Shoppade loss med sissy också. Köpte mig två par byxor, två linnen och en klänning. Allt på rean :D Och sen fick jag reda på att jag ska till Ullared med familjen imon. Åker till växjö klockan åtta och vid nio hoppas jag det står en bil och väntar på mig. Kommer shoppa loss där också, pengar kommer inte finnas kvar sen :( var och kollade på en lägenhet idag igen, åh så roligt. Den var jättefin. Det var takfönster i sovrummet. Såå mysigt!
nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0