hjärtegull

                
hittade mig lite bilder på mina små hjärtegull, några av er iaf :)

Kommentarer
Postat av: em

re: tycker du? hör av dej om du är sugen på wiiet då gum :)

2008-07-23 @ 14:47:13
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: emelie

Vilka fina bilder :) Jodå jobbet går bra men börjar väl bli lite trött på det. Men nu är det bara 14 dagar kvar så det får väl gå. Jag jobbar nu denna helgen och sen jobbar jag helgen vecka 33 också. Bettan tror jag har varit iväg på sin semester och nu denna helgen skulle de visst flytta men i övrigt har jag faktiskt inte så stor koll på henne just nu :) Vi får väl göra ett försök att få till en liten date. Ha det så bra nu i solen kramkram

2008-07-23 @ 17:03:21
Postat av: Alex

Oh My God.............. Är det där Andreas och Mattias?!?!?! Fattar du hur sjuuuuukt länge sen det var jag såg dem?!?!?!?! Det är ju helt sanslöst, jag känner ju för fasen inte ens igen dem!!!!! YYYYYYNK, vi måste ses oftare, sister... Nu är det ett iskallt faktum! Hoppas du har det bra, tok! Kram!

2008-08-17 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0