kungabesök

idag hade vi finbesök på åhlens, allas vår egna prinsessa madeleine och prins carl-philip var på besök med sina respektive och handlade grejer. Och jag kan ju utan o säga för mycket  säga att dom HANDLADE. vi började undra om dom hade haft storfest på öland i helgen och kanske behövde rusta upp de nu innan mammsen och pappsen ser de. haha. Dom var faktiskt inne två gånger och handlade. Och bönder som vi alla är så blev vi helt uppspelta. haha. Men de var ju trevligt och få lite kungabesök. Inte varje dag man får de. :)
Annars har de inte hänt så mycket. lillebror och gunn var här igår, dom hade åkt ner med gunns bil och dom skulle över till öland o partaja.Ska väl käka lite med dom imon efter jobbet hade vi tänkt. Inte varje dag man har lillebror på besök heller, han hade ju inte varit hos mig sen jag flyttade från norris. Ja, dvs han har inte varit hos mig på ett halvår. Så när han kom in i min lägenhet sa han: Men oj, så nice du har de. Inte illa. Haha, han har verkligen inte varit här sen familjen bara slängde in alla grejer o sa hejdå o åkte hem.
Åhhh nu är de bara sex dagar kvar tills jag ska få träffa älskling. Pratade med honom igår och vi höll på o bryta ihop i telefon så mycket vi saknade varandra. My baby and I ;) men snart ska vi ses och vi ska ses lääänge :) love you honey!

Kommentarer
Postat av: em

svar: fan va gullig du är. jag blev fan tårögd när jag läste det. i won't give up on you either, hunnie <3

2008-07-17 @ 20:58:57
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0