lonely

ni får ursäkta att jag inte bloggar mer än vad jag gör men jag har verkligen så fullt upp med jobbet. Igår började jag halv sju och jobbade fram till fem. sen är jag ju dötrött när jag kommer hem. Men kan iaf säga att jag stormtrivs på jobbet, är så härligt o jobba o sen är man leeedig när man kommer hem.
Igår grillade jag, sissy, eve, jenny, yves o larry i vallgraven. Sen hade jag köpt kubb och larry var helt galen i de. haha. men hade verkligen skittrevligt.
Nu är de fredag o jag är totalt ensam i kalmar. Ingen sissy, ingen jenny, ingen lisa, o framför allt ingen älskling :( hur ska jag klara mig. Jenny kommer på söndag iaf sen kommer sissy på månkväll. men älskling får jag inte träffa på ett tag, undra hur jag ska överleva de?!
nej nu ska jag väl lägga mig i sängen o kolla på tv. nåt annat lär jag ju inte ha för mig. Kanske ska åka till maxi o handla? ut o springa? nej, usch orka sånt när man har jobbat hela dan. Haha!
puss o kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0