nu åker jag

påväg, nu är jag äntligen påväg till äskling. har väntat på dehär allt för länge men nu sitter jag på tåget och ska strax åka iväg. Vet ni vad jag gjorde i morse också, jag försov mig!! Jag hade snoozat klockan ett antal gånger och jag minns inte ens att jag har gjort de. Vilken tur att jag vaknade sen!
det kommer bli en lååång resa idag känner jag, det tar 1½ timma till alvesta och sen därifrån tar de runt 4 timmar. Solen skiner som bara den och jag lämnar kalmar.
Haha, igår kväll började jag och sissy möblera om i vårt vardagsrum. vi flyttade på soffan, bord och allt möjligt. vi slängde även ut sängen som har stått i vårt vardagsrum allt för länge. Nu är allt så mycket snyggare :D
nej nu vill jag ååååka :)

Kommentarer
Postat av: mingla

får jag fråga dig en sak :) ?

2008-07-22 @ 08:12:04
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0