party

färdig och klar. Ikväll är det tänkt att de ska bli fest. sissy o jag var o handlade på systemet innan sen var jag hos frissan o klippte min lugg :P och sen gick vi till slottet och solade. Kalmar kommun har tänkt till lite och vid byttan så har dom ställt ut solstolar som man kan låna. Inte helt fel.  har varit en riktigt soft dag. har inte gjort så mycket mer. Var i helles lägenhet o kollade till de hela så de stod rätt till och de gjorde de också.
Nu är de väl tänkt att de ska komma några, ja inte många.. ungefär tre personer kanske varav det är en som ska med ut. Så ikväll lär de bli ganska så lugnt men kul hoppas jag på.
Nu är det bara tre dagar kvar. Låt tiden gå fort nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0