puss

idag är de lite bättre än igår, eller det är mycket bättre. Fick reda på att My ville byta jobbtid med mig och det innebär att jag ska åka till älskling om en vecka. wiiiie. Saknar honom så mycket nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. har inte setts på två veckor nu. Började prata om när han går i trean sen ska han ju vara ute med båt hela året. Jag kommer DÖÖÖÖÖ. Men då får jag väl också resa antar jag, det är ju ett år kvar. Kanske jag pluggar igen. Ja vi får helt enket se. men lycklig som tusan är jag nu iaf, bokat biljetter. Nu hoppas jag nästa vecka går fooooort så jag får träffa hjärtat.
Har ont i sidan av ryggen igen dock. Började förra veckan och nu har de kommit tillbaka. Har så ont att jag knappt kan gå, känns som jag har ett megafett blåamärke men de har jag inte, är sådär öm :| det är lördag och jag vill gå ut tror jag. ska ringa jenkan o se om hon vill hitta på nåt.
ciao









Kommentarer
Postat av: em

svar: aaw, va söööt du e :) älskar skrea strand. visst e det fint där? :)

2008-07-13 @ 02:13:39
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0