sakna

okej jag bröt nog alla mina tår plus ett ben. Klant som jag är hade jag ställt en cykelkorg vid min fåtölj och när jag kom ut från toan såg jag inte den och gick rätt in i den och fastnade. damn va de gjorde ont. Kommer säkert få fina blåmärken. Usch börjar klockan halv sju imon. Orka. det positiva är att det är bara imon med sen börjar jag inte så tidigt någon mer gång! det känns lite bra iaf. saknar andreas så grymt mycket nu att jag snart ringer till jobbet o säger att jag är sjuk och åker upp till honom. har inte sett honom på en vecka nu och kommer troligen inte träffa honom på ytterligare tre veckor. Jag kommer döö! Saknar min plutt i massor!♥
nu ska jag hoppa i säng o sova.
godnatt

Kommentarer
Postat av: em

svar: hm tror du inte? fan :/ hade velat ha sådant.

2008-07-07 @ 01:15:30
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0