sol på verandan

sitter på verandan i skutskär. solen skiner och sussie är på riktigt bra humör! Igår kom jag ju äntligen fram till älskling efter ha åkt i hundra år med sketna tåget. När jag kom fram var det korvgrillning men dock var ed inte så bra glöd men vi käkade iaf. sen på kvällen gick vi till älsklings mamma och kollade på allsång o åt paj. Mumma. :) sen åkte vi hem igen och var allmänt trötta. Kollade på DNgalan, vi väntade .. eller andreas väntade på en speciell gren men tro fasen att den redan hade varit och där hade vi suttit och väntat. Aja, de var bara och gå och lägga sig istället.
Vaknade upp idag klockan kvart över fem när älsklings klocka ringde. det var ju vissa som skulle till jobbet och andra kunde glatt vända på sig och somna om.
en sådär 5 timmar senare klev jag upp, lika trött som fem timmar tidigare. Men var dags och käka, duscha och göra sig lite iordning. Kollade klart på filmen som jag hade påbörjat på resan och nu snart ska jag över till andreas mamma igen och käka lite middag. Senare idag blir det besök hos farmor och farfar och ikväll ska vi till gävle och kolla på BWO och Caracola.

Sitter och funderar lite över när jag ska åka hem nästa gång. Otteliottan frågade mig innan när jag skulle hem och jag kom o tänka på att jag har inte en aning om när jag ska hem. Jag jobbar i stort sett måndag till fredag och det är så kort och åka hem fredag kväll till söndag kväll. Men visst, skulle vara jäkla kul o åka hem o träffa alla tjejerna igen. Nu var det ett tag sen vi sågs. Vet inte om lillebror och henke kommer ner nästa vecka till kalmar och partajar. Iaf denna helgen så ska familjen låna lägenheten och besöka kalmar och sola på öland lite tror jag.
Nu är det nog bäst om jag fixar mig innan jag går till "svärmor" haha.
Hoppas ni andra har en bra onsdag också :)
soooliga kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0