tvätt

äntligen har jag tagit tag i mitt tvättande. Har nog försökt med de i flera dagar men har inte orkat eller hunnit. men nu ligger de minsann en 40 tvätt i maskinen. ska försöka ta mig till maxi också och handla mat. har inget hemma så måste ta tag i de också. Sen har vi ju vår kära städning. usch!
Vaknade i natt av att jag drömde en massa konstigt och samtidigt så lät de i dörren här så jag var skiträdd. vet ju att de inte är nån hemma och så låter de sådär när man drömmer också. tror jag var lite omedvetande om vad som hände. Upptäckte sen att mister ramos var hemma så de var väl han som kom hem i natt antar jag.
Nej nu bär de av mot maxi.
ciao
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0