7 Juli

pip, pip, klockan är kvart över fem och det är dags för sussie o gå upp. Började vid halv sju idag igen. men som tur är så var de sista gången jag började så tidigt. Skickade iväg ett godmorgonsms till älskling. väckte visst honom. hihi. Varorna fick vi upp på en halvtimme, sen sa Stefan till mig. Jaha, nu får du väl göra vad du vill. Oj va roligt då. Det var ju bara o börja med varorna. Vi på mode hade ju självklart fått mest med varor. Så roligt. Alla redan nu kommer höstkläder till barn. Mössor, vantar, tjocka regnställ, är det inte lite väl tidigt för sånt?
Dagen gick ändå ganska så fort, vilket var skönt. Var ute o gick för en stund sen. Blev väldigt varmt, hade på mig för mycket kläder. Älskling ringde också, pratade med honom en stund.

Idag är det den 7 Juli, min mormors födelsedag. Idag hade du blivit 92 år. Saknar dig så grymt mycket. Du skulle ha levt så mycket längre. Du hade mer och uppleva. Du finns med mig varje dag mormor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0