utvilad

igår var de lördag och jag gjorde inte mycket för världen. Jag donade lite och sen kollade jag på sommarkrysset :P Älskling ringde mig och han var på fest. roligt för honom :P sen hittade han nån grej som var riktigt rolig, de var nån tandborste och munskölj i ett. Och de snurrade och skvätte. Haha. Tror nog de är roligare om man var där. Jag var ju bara på andra sidan luren ;)  Grannarna festade på rejält, roligt att man var ensam då. Rätt skönt o vakna upp idag, inte bakis!  Älskling ringde sen igen,när jag hade sovit ett par timmar. Han var så gullig. Johan hade visst lämnat honom för ett ragg :p haha. Så han var nog lika ensam som mig. Saknar dig plutten.

Idag tror jag inte de blir ikea, de har regnat så jag känner inte för o åka dit. Blir nog bara att jag går ner mot stan sen när jag har duschat och gjort mig färdig. Skulle nog inte förvåna mig om alla affärer hinner stänga innan jag är färdig. Men ska försöka hinna med o göra mig färdig.
Pratade med mitt andra hjärta igår också, emelie. Hon jobbar lika mycket som mig lät de som. Vi är ena slitande kvinnor som får jobba häcken av sig bara för man har pluggat o slappat till de innan. Alla utom jag hade varit hos Madde i fredags o träffats. Synd att man inte kunde åka dit. Hade varit roligt o träffat allt igen. var riktigt längesen man träffade alla samtidigt. Hoppas vi kan ses nån annan gång i sommar.

Nu är de till o fixa sig. Vad hittar ni på idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0