vallen

har inte hunnit skriva nåt sen jag kom ner till kalmar. Har jobbat sen har älskling varit här också. Kom ju ner för en vecka sen, packade upp alla grejer sen var jag o lunchade med jenny på skafferiet. trevligt men inte alla måsar och småfåglar som flög mot oss. Sen onsdag och torsdag var det jobb på åhlens, det mesta är som i vetlanda vilket känns bra. Så slipper man gå igenom en massa. Men det var tungt första dagen men känner jag kommer trivas där i sommar även om jag ska jobba häcken av mig :) sen i fredags morgon kom älskling, klockan 07.20 var han utanför min dörr :) hade saknat honom i massor! Han hade ju varit uppe sen halv fem så nu var han inte trött och jag var skittrött. sen ändrades de ju minsann när jag hade vaknat till. gjorde lite frukost och mat till oss sen drog vi till stan. Fikade två gånger och köpte ett fotbollsspel till andreas. Han kunde varenda fråga på spelet! Fotbollsnörd :P var på bio på kvällen, kollade på you don't mess with the zohan
Lördag var ganska lugn, iaf på dagen. Kollade film dagen, nån skräckis skulle de vara men vet inte om den var så bra :/ sen på kvällen kom jenny, elin, yves och eric. Det var erics sista kväll i kalmar/sverige. så vi käkade lite och sen gick vi till vallen och shakade loss. Är så härligt på vallen när man kan vara ute och dansa. Sen gick baby o jag hem, jag totaldäckade och vaknade upp 2 timmar senare o mådde riktigt illa!
söndag åkte äskling hem :( jag o sissy hyrde 3 filmer som vi kollade på, sen var de bara en allmän seg bakisdag.
Idag börjar jag inte förrän vid 11 men var hos läkaren vid 8. Så nu väntar jag bara ut tiden, riktigt skönt o inte börja så tidigt. På tors börjar jag vid halv sju! det är tungt om nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0