2-0

har precis pratat med hjärtat mitt. han ska komma till mig i sthlm på fredag. Lördagen bokade han upp ganska så direkt, dvs kungsan och kolla på fotboll. :) Ja, vad gör man inte för sitt smultron :) får väl se om mattias vill med eller hur de blir med det. har ju lovat att jag skulle hitta på nåt med honom på lördag. Annars så får väl hjärtat kolla på fotbollen själv. Skulle ju träffas alex också så får se vad vi hittar på. emma har nu beställt biljett till hultan så henne kommer vi inte träffa. är inte alls avis på henne!
ja, just de ja. förra inlägget skrev jag ju om fotbollen. Kan för er som är totalt ointresserade säga att sverige vann med 2-0 mot grekland. tro de eller ej så gjorde dom det och jag som totalt dumförklarade sverige. Ops, kanske inte ska säga så mycket. Dock tror jag inte på vinst på lördag mot spaien. Men som vi såg nyss så ska jag inte säga nåt. jag får kommentera de sen på lördag efter matchen.
imon blir de till o fixa de sista, tvätta, städa o sånt. hoppas på att de blir bättre väder imon iaf, idag har de ju bara blåst en massa. Så tråkigt, man kan ju inte direkt sitta ute o njuta av vädret när man blåser bort.
nu ska jag försöka mig gå till toan som är 5 m bort o borsta mina tänder. s
Sov så gott!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0