bartömning

oj ooj oj, gissa om det har hänt grejer  den senaste veckan. jag vet inte riktigt vart jag ska börja. emma kom i onsdags. Torsdags jobbade jag i stort sett hela dan sen var vi på restaurang källaren och åt mat. tack kära du för all underbar mat. det blev skagentoast till förätt och sen nåt köttaktigt till huvudrätt. Det var helt underbart gott! efter de cyklade vi till norra vägen o var med martin o andreas. Åkte hem ganska så tidigt, skulle jobba fre med. Jobbade sen åkte vi till lindö o grillade med några. Haha, tror de blev lite väl mycket, sussie gjorde en toalt fylletrillning! Måste ha sett rät roligt ut, dock gjorde de ont också. haha Sen åkte vi till martin o andreas igen, tror jag iaf. Har varit så mycket så jag minns inte allt. Tror de har varit lite solande mellan också.
Lördagen var de ju bartömning. Vi satt utanför kåren o drack, först gick tiden sakta sen helt plötsligt skulle vi gå in. sand totalt överallt och massa fulla människor, kan de bli bättre? haha. Hade de totalmysigt hela kvällen! Och jag har sett att man ska inte äta 5 korvar efter varandra när man är full! HAHA
Söndagen var de sola o packa ner grejer, gick på promenad med jenkan o sen var de hem o sova. Imon ska jag få åka hem till vetlanda igen, ska vara hemma i tre veckor sen kommer jag tillbaka.
Veckan som gått har varit helt kanon iaf. emma vi ses snart igen och ni andra. Tack så hemskt mycket för ni gjorde helgen och alla dagar så helt underbara!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0