drömmar

blir helt knäpp när man vaknar upp och har drömt massa konstigt. drömde att y sa att han skulle stanna kvar om jag ville att han skulle göra de. Och då fick jag värsta ångesten och massa grejer. Shit, tänk om nåt skulle hända. vet inte riktigt vad jag skulle säga då. skulle nog mer bli väldigt förvånad men samtidigt glad. aja, de kommer inte hända ändå så varför ens diskutera de hela.
pluttis ringde sen igen när han kom hem, han var så trött hjärtat mitt men han envisades med o prata, eller att jag skulle prata o han svarade mm, hmm, aa :p
Idag åker alla glada ner till hultan. Ja, jag får skylla mig själv! I know!
ska hjälpa mammsen o städa här idag, det ser hemskt ut :P Haha. Undra vem de är som stökat till, ja inte är de då jag. Har man en 8 månaders hundvalp som älskar och slänga fram allt som finns så blir de stök. Pratade med moster innan också, ska bli roligt o åka upp o träffa dom. var inte så längesen iofs men alltid roligt o åka dit. Jag vet ju iaf att jag ska besöka kungshallen och hötorget för att inhandla massa persisk nougat. Jag äääälskar de! sen blir de väl som vanligt vetekatten. me like också :D sen shopping. Måste hitta nåt till min bror också som fyller 18 på måndag. Är det någon som har något förslag på vad man kan köpa till honom? Ni som känner honom, vad vad vad kan jag köpa? haha. Jag har inte en aning?... en kamera? presentkort? pengar? kläder? träningsgrejer? eller nej inga träningsgrejer för enligt mig ska han inte träna mer. Han var ju hos läkaren igår och då fick han diagnos: främre ledband/korsband eller vad de heter var av och minisken var paj. så de väntas en operation. Så här ska de inte springas en massa!
nej nu hör jag tvättspannet komma närmare, bäst och ta tag i de hela.
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej!

Jag lovar att jag ska ha det så himla roligt och ja du vet vart jag är om du ångrar dig :P Men du får ha det så himla roligt i sthlm med allt vad du nu ska hitta på. Vi får höras när vi kommer hem och utbyta det senaste skvallret :) kramkram

2008-06-11 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0