hunkar i baksätet

Blååååååst, ja idag har de inte gjort nåt annat tror jag. mamma och jag var i stan o gick lite på torget, där blåste de verkligen. sen gick vi och fikade. Innan de mötte vi andreas o the gang. andreas skulle hämta ut nåt på banken och där satt allt ögongodis också. sen var mamma o jag o fikade på cecil. mumma säger jag! längesen jag fikade där med mamma. Stans dyraste men också godaste fik. var i gallerian o checkade runt, gick till åhlens. där mötte jag ottosson, hon var och shoppade med sin mor också. Hon var minsann peppad inför hultan. Kvinnan åker ju imon. inte alls avis.. buuuuuhuuu! Haha.. aja, jag får skylla mig själv helt enkelt. jag ska ju till sthlm, de ska bli roligt också! ska träffa min lilla älskling och släkt o vänner. Så de ska bli roligt de också!
när mamma o jag skulle hem från stan fick vi med ossm fyra grabbar i baksätet, haha var så roligt o se dessa söta fyra grabbar trängas där bak. Ni är bara för gulliga!
Nu är de fotboll snart, ska fixa lite käk o sen ska jag se på när sverige får stryk av grekland. haha. hörde precis på tv att vi, ja sverige då inte slagit grekland på 88 år. lycka till sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0