lillebror

men herre gud, vilken dålig syster jag är. Jag har tappat bort min lillebror. Jag vet inte alls vart han är. Jag satt framför datan i min egna värld när han säkert sa vart han skulle. Men lyssnade jag. Nej de gjorde jag inte. Och nu har jag inte sett han sen klockan tre. Undra vart tusan han tagit vägen och mobilen har han här hemma. Ja för er som inte vet så är han inte fyra år, han är femton så han klarar sig. Bara en liten syster som undrar vart han tagit vägen.  Kanske bäst och gå ut o kolla igen. Haha. Undra hur tusan de ska gå när jag ska ha barn ?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att du hittar honom snart!

2008-06-11 @ 18:52:51
URL: http://lindassblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0