midsommar

nu var de bestämt, jag åker till skutskär över midsommar. Har haft tusen planer hit o dit men nu tog jag beslut i mina egna händer o bestämde mig för skutskär och hjärtat. Åker upp med tåget på tors morgon sen är jag i sthlm vid 11 och skutskär vid 13 tiden. Ska bli så roligt och mysigt. Ska på middag hos andreas kompis och hans familj på lördag också.
Idag var jag o mamma i stan en snabbis. Gjorde inte så mycket, gick lite på torget sen åkte vi typ hem igen. Nu sitter jag här, lagom trött efter ha vaknat klockan fem i morse för en katt hoppade o rev ner nåt och ljuset stååålade in i rummet. Skrev till hjärtat som gick upp då o skulle börja jobba.
nu ska jag dra mig mot sängen o sova. ska upp tidigt o skjutsa mamma till jobbet imon o sen följa med mattias till tandläkaren. ska försöka hitta mig ett par fina skor till klänningen jag köpte i sthlm som jag ska ha på midsommar.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0