salta sussie

salt salt salt, salt är de enda jag känner just nu. Skulle gå ner o kolla på kattungarna men slutade med att pappa satte mig  i arbete, så jag fick börja salta vägen. Jisses om de va tungt men härligt o va ute. strödde ut 100 kg salt på vägen men ändå blev de inte ända ut till slutet. Men hoppas de inte ska damma så mycket nu iaf. De blåser ju lite och då hamnar all dammsalt på mig och så smälter de i solen så jag skiner som en sol jag med, eller snarare ser de ut som jag har olja på hela kroppen. Åh så mys :P Ska hoppa in i duschen nu så jag blir som en människa igen. Skrev till emma innan o kollade om hon kom tidigare till nässjö men verkar som det är mycket folk på vägarna nu, alla ska iväg o fira nationaldagen på annan ort kanske? iaf så verkar de som hon kommer när de är sagt. ´Bra om de är så för då hinner jag vila mig lite innan. Haha, imon är de studenten. Det är redan två år sen jag och alla mina kompisar sprang ut o skrek att vi hade tagit studenten! tiden går så sjukt fort. vad har jag gjort under dessa två år? Ja man kan ju börja undra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0