sandsjöfors

idag fick jag skjutas mamma till jobbet vid halv åtta. jag var så trött att jag glömde bort att jag hade mizo i bilen sen när jag kom hem så han fick inte komma ut från bilen förrän jag o mattias skulle in till stan 1½ timme senare :| förlåt! När mattias var hos tandläkaren passade jag på o kolla runt lite. Hittade mig lite smått och gott, bland annat två par skor. ett av dom ska jag ha till min outfit på midsommar :) sen blev de pryttlar på hm också.
Åkte hem, gjorde mat o brände mig nåt så in i norden på fingrarna. aj säger jag bara. sen hämtade jag mamma från jobbet o när jag kom hem däckade jag i nästan två timmar innan vi skulle till eksjö och fixa pass åt några i familjen. Ja, till alla utom mig o mattias. Vi passade på o handla lite mat istället. Sen åkte vi ut till Sandsjöfors och åt planka. Mums va de är gott. Lite farligt gott nästan. Nu har de varit lite fotboll och har packat ner alla grejer jag ska ha med mig, åker ju till andreas imon. Klockan sju åker jag från ekenäs sen vidare mot skutskär. Längtar så efter min plutt! pratade med honom innan, då de var fotboll. Inte smart gjort för de är inte så mycket till gensvar :P haha.
nej nu ska jag sova några timmar sen är de upp igen.
Ha en trevlig midsommar !
Kramar Sussie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha det så roligt nu och glad midsommar på dig! :)

Kramkram

2008-06-19 @ 09:55:41
Postat av: em

svar: haha bra :) jaaa! vi får se till att ses snart gumman. tänkte ha festen i början av augusti nämligen :) men jag får se. KRAAM

2008-07-02 @ 02:27:48
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0