symfoni

kunde verkligen inte sova i natt, vet inte vad de var. var trött men de gick inte, fick massa söta sms av dig. du är saknad! så kanske därför jag inte kunde sova heller :) hoppas du hade roligt!
idag fick jag o åka o handla.. som vanligt när jag är hemma. nästa gång ska jag bojkotta för o åka o handla! först systemet, stod där i hundra år sen på willys, trodde ett tag jag skulle lägga min korg nånstans o åka hem!  Men nej tappert så stod jag kvar i kön o väntade snällt.
Nu ska jag städa lite innan emma kommer ikväll, ska hämta henne i nässjö halv elva ikväll :D har beställt biljetter till sthlm nu också, mamma, mattias o jag ska åka på tors nästa vecka. Ska bli roligt!  mamma o moster skulle på nån sommarkonsert. Först skulle dom ha med mig o mattias också men där sa jag nej! Nån måtta får de faktiskt vara. Vi kan lika gärna gå på bio eller vad tusan som helst men sitta o lyssna på nån symfoniorkester, nej de räcker o höra sånt på tv!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej sis. Hinner vi ses nåt när du kommer upp till storstaden? Jag är ledig tors och fredag dag, samt lördag kväll. Åker ner till Småland på söndag (om jag hittar biljetter :P). Kram!

2008-06-05 @ 17:05:42
URL: http://contactalexi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0