ungen hittad

efter minst tre timmars letande, eller ja letande o letande. mest undrande hittade jag min lillebror. Han var hos sin kompis. Bra att du säger till oroliga syster! Åh, när t.o.m pappa börjar reagera på vart ungen är så är de nog dags o ringa runt lite o se vart ungen är! haha. satt o kollade på trean lite innan, de var nån dokumentär om en liten liten pojk. han var som tummelisa. Han hade nån sjukdom så han var så lite. :/ åh kan de inte bara bli fredag så jag får träffa andreas istället. Imon åker vi till sthlm o då är de shopping tror jag, när man ändå är mitt i smeten sen på fre morgon skulle vi nog ut med nån båt tror jag sen kommer andreas på eftermiddagen :) läängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0