vetlanda

nu är man hemma, har varit hemma i två dagar. tågresan hem gick förvånansvärt väldigt bra, fick mig ett trevligt sällskap hela vägen till alvesta dvs den långa tråkiga vägen. vi hann prata om allt möjligt, fick reda på vart han jobbade, vart han kom ifrån och en massa mer. Roligt när man kan sitta sådär o snacka med en helt främmande människa som man troligen aldrig mer kommer få se. Sen Igår var emelie här o filurade lite, vi hann snacka igenom en hel del tror jag. Tyvärr kom vi fram till att jag inte ska med till hultan. :( Vi var o kollade på våra nyfödda kattungar, dom var bara för söta !  vi kom också underfull med att människan i sig är en väldigt konstig varelse! :|
Idag har jag varit med mattias i nässjö hos tandläkaren, vi hitttade knappt dit men vi kom minsann i tid. sen åkte vi till maxi o åt glass. mums! väl hemma fick jag hjälpa mamma o städa de andra huset vi har, det var inte lite o damma! cyklade en tur med na sen och nu har jag pratat med emmish lääänge. ska hämta henne i nässjö imon :D hon ska ju komma till mig, igen!
vet inte riktigt vad jag känner längre heller, tur att emma kommer så jag kan få prata av mig! jag tycker verkligen om dig men allt har gått så fort. är väl därför jag är lite osäker men livet är också för kort för o fundera. så.. tycker om dig och saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0