datakrångel

idag har allt bara varit jobbigt. hade föreläsning på morgonen och somnade nästan. det var så tråkigt idag och så var jag så trött. var hemma hos helle igår och käkade gyros på kvällen och kollade på hide & seek.. kollade inte klart för jag skulle hem o sova hade jag tänkt.
aja idag sen efter föreläsningen skulle jag äta, fick göra mat snabbt för jag skulle jobba på växeln sen. men jag hade nog inte behövt stressa verkar de som för jag fick stå jämte datan i en timme innan jag kunde komma igång. Det strulade med min data på jobbet och nån försökte fixa de.. suck va jag blir trött på datorer ibland.
nu iaf så har jag kommit igång men ska sluta om en em timme o en kvart.. nödvändigt o ens sätta sig .. :/
ikväll är det träning sen får jag se om jag hinner med o träffa sissy o helle, skulle ju vara trevligt.
Helgen var ett enda stort kaos, bråk, mys, lycka, ilska.. ja mycket helt enkelt. igår visste jag knappt ut eller in men hoppas alla mår bra och ingen är lessen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0