??????

efter jobbet igår var det ganska lugnt och skönt för en gångs skull. Donade lite, åt mat och sånt. sen fixade jag mig för vi skulle till puben o käka. Vädret numera är sjukt, igår var de så grymt kallt ute så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Gick till puben, mötte helena o sissy på vägen sen kom daniel också. Ibland kan man undra vad dom i köket på puben gör, okej att de är människor som står där frivilligt men lite får dom väl skynda sig kan man tycka. Gick hem till mig sen o drack lite vin, mera vin åt folket. Haha. sen kom yves också, till den stora festen. eller inte kanske. men vi satt där en stund allihopa och drack o snackade sen gick vi till fula fisken. Jag som hade varit så duktig hade ju skrivit in oss på gästlistan, på facebook. Haaa, de var typ dagens roligste. Ska man till fula fisken skriver man gästlistan på facebook. Vart tar världen vägen kan man undra.
På fula fisken var det housemusik denna veckan, vilket inte är någon direkt höjdare så vi stod mest o snackade. Vi gick hem ganska så i tid. Det roliga var att vi hade pratat om att spela svårflörtade igår och de gick ju bra faktiskt. Killar, ni svarar då aldrig om man inte skriver ett frågetecken va?!
Idag är det jobb igen som vanligt måste jag väl säga men jobbar inte så länge idag, jobbar bara fram till 14 idag sen ska jag hem o slappa. njuta av den underbara solen som äntligen tittar fram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0