fika

igår var det lördag och det började med att jag och mamma hade en heldag på stan. inte ofta de blir sånt nu vi hann även med o fika med emelie o hennes mamma lena. vi var på cecil´o mumsade i oss lite och snackade massa skit. Det verkar nu som vi ska till hultan i år iaf, emelie lyckas då alltid övertala mig. De låter typ : sussie, hänh med till hultan, de blir kul. Och jaha, så svårt var de o få med mig. Haha, vi kommer ju säkert jobba hela sommaren och lite ska man väl få hinna med o göra innan man börja jobba.
Mamma och jag var och sprang över hela stan, vi hittade oss lite saker också minsann. sen var vi på maxi o handlade,de ar ju blivit så stort där inne.
sen var det ju melodifestivalen också. Haaaaa, Carola gick inte vidare, det gjorde Nordman. goooo nordman. Okej, tyckte kanske inte om hans låt så mycket men sååå rätt åt Carola och inte gå vidare. hon kan allt behöva detta, har inte läst löpsedlarna idag. Men de står säkert massa roligt " Carola bröt ihop bakom scen" haha

Idag är de bara och ta de lugnt, ska jobba imon o kanske träffa emelie igen. sen bär det av mot la stockholmia! yääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0