finmiddag

efter jobbet gick jag hem o gjorde allt iordning. Vi skulle ha finmiddag idag, jag gjorde fisk och till efterrätt blev det emmas banankaka. Tog t.om fram lite räkor och sallad som förrätt. Helena o sissy tog med sig lite potatis och annat. Det blev riktigt gott och mätt i magen blev man också. Planerade lite påskmiddag imon, Helena åker till sina föräldrar sen i veckan så hinner bara med de imon.
Vi planerade även att vi skulle ut imon också, till fula fisken blir det antagligen. :) Sissy och jag har kommit underfull med en grej också. Kan dock inte riktigt avslöja vad det är men det märks säkert efter ett tag. Let the game begin!
Imon är det jobb hela dan på växeln, är bra o jobba lite men när man är såhär förkyld som jag är så är de inte alls roligt. Sitter bara o nyser o snorar hela tiden. men jobbar bara imon o på tors också. Ja, på sön blir det guntorp men i mellan det så ska jag bara vila upp mig. Försöka bli frisk, jag lyckas ju inte riktigt bli de tycker jag. får se om familjen kommer ner i veckan också kanske. Dom skulle ev till Linköping istället.
Om ni visste hur sjukt kallt det är ute, cyklade från BBS innan och trodde jag skulle försvinna i kylan. Det snöar ju en massa också. I falkenberg verkar de som det har kommit massa snö, typ 4-5 dm! Det är ju helt sjukt mycket snö för och vara i slutet av mars!
är bjuden på påskfest på lördag också, får väl se om man går dit eller inte.. beror på vilka som ska dit, blir iaf påsklunch med lisa i helgen.

Blir så himla trött på vissa, eller er killar kanske jag ska säga. Ni säger en sak och andra stunden en annan sak. hur fan ska ni ha det? Och man måste visst alltid skriva ett frågetecken för att få svar annars är det svårt för er och svara. eller överhuvudtaget skriva något mer. Jag är så sårad jag bara kan bli just nu och det kommer inte bli bättre med tiden heller. Så sluta upp och göra såhär mot mig. Kan ni bara inte låta mig vara lite lycklig? Lycklig med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0