glad påsk

Efter jobbet idag mötte jag sissy, vi skulle käka o gå på promenad. Vi gick hem till mig o bytte om sen kom yves också. Vi gick till kinesen.. igen och käkade. sissy är riktig bundis med dom på kinesen.
Vi käkade sen gick vi till systemet o handlade lite påskdricka :D sen gick vi hem till mig o dumpade av allt och bytte om till promenadshoes. Gick förbi Yves lägenhet så han också fick byta skor ;) sen gick vi mot stensö, de roligaste av allt var att vi hittade oss en lekpark på vägen. Gissa om vi hade roligt eller vad, de var nog hundra år sen jag gungade på en gunga. Guuud så roligt och sen när jag o sissy satte oss på nån anna grej som vi gungade runt på och skrattade. Slutade med att jag mådde illa och höll på o spy. Men blev bättre när jag fick stå still och inte gunga runt överallt. sen gick vi i två timmar och sissy lurade ut oss på mark som var mer lerig än lerig så slutade med att mina och yves skor inte längre var svarta utan dom var bruna. Bajsbruna! vi gick runt o hade så roligt, vi planerade hela våren, vi ska göra massa grejer. hyra stuga, grilla, bada.. jisses en massa helt enkelt.
Blev tungen o jobba i helgen iaf, ska börja imon. Först skulle jag jobba sen inte och nu ska jag. så vi får väl se vad som händer imon. Sissy har redan hunnit skrämma upp mig en massa ang jobbet. usch jag vill inte jobba.. haha. Joda de kommer gå galant. tycker ju de är kul o jobba så.
Hoppas på att jag kan få jobba på åhlens till hösten, de verkade som han ville ha personal till hösten så jag ska pusha på honom så han kan bestämma sig lite.
Nu är det bäst och sova lite så man orkar med morgondagen, måste hänga upp min blöta tvätt som jag inte han tumla. Är helt själv i hela min korridor, ja för er som inte vet så bor jag i en korridor men den är som en helt vanlig lägenhet så det är jag o två andra som bor som i en fyra. vi dela kök och vardagrum. Men det ser precis ut som en fyra. Men ingen av dom andra två är hemma så jag sitter och breder ut mig till max. man får ju passa på när man kan. Tyvärr hinner jag ju inte träffa alex denna helgen, hade varit roligt. Vi har inte setts sen jag var i sthlm förra året :( inte ofta vi hinner ses numera. vi sågs ju faktiskt oftare när vi bodde i nybro/vetlanda. Hoppas alex flyttar tillbaka till nybro eller kalmar t.om kanske :D
Glad Påsk på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0