hawaii

måste snart ta o kila hem, sitter på bibblan. Ikväll är det sittning för oss turismare. wiie säger jag bara. Helena och jag ska vara så snygga i våra bastakjolar, kransar o blommor. alla ska komma hem till mig först o förpimpla lite sen bär det av mot kåren. åh ska bli så galet kul. Synd att inet alla är med ikväll bara :(
igår var jag hos helena och kollade på tv o bakade kladdkaka. vi kollade på cindrella man. Åh den var riktigt bra, de handlade om en boxare.. och varje gång han höll på o förlora satt jag o helena och slog i luften typ. Vi är bara för roliga, sen har vi kommit underfull med att vi är GAMLA. Haha och jag som inte ens är 21 än... oj!
nej nu är de bäst o dra sig hemåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0