hemtenta

sitter fortfarande med min sketna hemtenta, satt hela dan idag på bibblan. Känns som man inte kommer nånstans men lite har jag iaf skrivit. Men hade behövt fler dagar på mig! dessutom var de visst partaj hos mig ikväll utan att jag ens knappt visste om det. Eller jo de visste jag ju men hade varit bra om det inte hade varit de just denna helgen! eller ännu bättre hade de varit om de inte hade varit hemtenta nu. haha!
Sitter o väntar på att sissy o yves ska trilla in.. så vi kan börja vårt preparty. sen vid halv nio kommer eve och elias med bussen. Lagom goa o trötta efter ha åkt i 6 timmar från sthlm ;D
imon kommer famlijen antar jag, har inte pratat med dom men tror dom kommer iaf. hoppas dom kommer i tid för en gångs skull, vi vet ju alla hur det är med passa tider.. !
nu ska jag försöka skriva lite innan partyfolket kommer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0