maat

efter jobbet igår snöade det och regnade men jag gick till skafferiet, helena o sissy var där o fikade. Så mysigt på skafferiet, man kan bara kolla på massa folk :P ´gick hem till mig sen o gjorde mat. de där damerna äter ju inget så mamma sussie får laga mat åt dom :) sen var de motionsykelträningspass .. haha, så roligt!
Gick hem till Helena o sissy sen o kollade på kockduellen, CSI och 100 höjdare. Haha, ibland kan man ju undra vad folk får allt ifrån, var en kille, eller gubbe som alltid gick runt i läderkläder :|

sitter på jobbet igen, idag fick jag äntligen sova ut. var så skönt! jobbar bara några timmar sen ska jag hem och laga mat åt vännerna mina ;D idag blir det fisk på menyn.
får se om de blir nåt annat trevligt idag, jooo kom på att vi ska göra emmas banankaka. mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0