mätt

nu är jag mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, yvonne var o köpte mat på asian köket.. eller vad de nu heter så jag åt kyckling med champinjoner och bambuskott. Åh det är så gott! Men dock sitter jag på min stol framför min data som en uppstoppad flodhäst. Haha, ni skulle se mig nu alltså. och trött blev jag ju också. Får nog bli att man tar sig i kragen och går ut lite efter jobbet. Såg att de regnade innan men det är bara och gå ut. Klockan är snart ett och då innebär det att jag har 1½ timme kvar på jobbet sen ska jag hem.

kanske ska åka hem i helgen också, allt beror på om det finns billiga biljetter hem och det inte är magsjuka hemma. det går nån slags magsjuka på mammas jobb så hoppas inte hon har fått de. Det är ju bland de jobbigaste och ha tycker jag. Sitter och väntar på att klockan ska bli 13.10 så jag kan kolla om det finns biljetter eller inte. jag betalar ju inte 400 kr för o åka hem när man kan åka för 150 istället. blir att jag är hemma tills på tis och åker vidare mot sthlm direkt från nässjö istället för kalmar. Ska bli så kul o åka iväg, mest roligt blir de ju att sissy kommer hem igen. gissa om vår korridor kommer va helt klart bäst :D hehe

jisses. tror nog jag somnade för en stund, haha nej de gjorde jag inte men de kändes som det iaf. Synd att man inte har en dvd, hade varit så mysigt och kurat ner sig under täckte o bara kollat på en bra film. sällskap är aldrig fel heller ;D hehe
haha,satt och pratade lite om det igår på puben. Jag har två men de är fan inte mycket bättre än o inte ha nån heller ska jag säga er. haha, den ena är si och den andra är så. herregud. måste åka hem till emelie o ha deeptalk, de märker jag allt nu. Hjääälp! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0