Nu är det slut


att världen kan vara full med så mycket skit, det är då konstigt. att jorden inte har gått under innan och med skit nu menar jag då inte miljöfarliga saker eller sånt. Det jag nu menar är ni killar. Ha!
Jag har äntligen kommer fram till att jag är då ingen docka som ni ska leka med. Nej här ska de bli andra fasoner på det hela. Jag orkar inte länge dansa efter nåns pipa. Är de nån som ska dansa så får de fan bli ni som gör de efter mig.
Tur är att jag har insett hur jag själv ska göra för att inte bli sårad, även att gamla sår rivs upp just nu kan jag inte bry mig om det. Jag får inte låta mig själv såras igen, det orkar jag bara inte med en gång till. Mitt hjärta orkar inte med det, mitt huvud orkar inte med de, JAG orkar inte med det!
Fick visst med mig Emelie också där på ett hörn läste jag på hennes blogg. Härligt o ha med henne igen, trodde ju minsann ett tag de bara var jag som skulle sluta upp som en grinig nucka men nu kanske vi kan vara två. haha.  Måste se till o träffa den där donnan lite oftare, vi har bara en timme mellan oss men vi ses bara när vi är hemma i vetet. Inte bra av oss ! Skärpning på oss!

Har fått ytterligare ett problem, eller ja problem kanske det inte är med snarare en jobbig hemtenta som jag känner mig såå omotiverad till o skriva. Just nu skulle jag bara vilja ha ett jobb, jobba sina 8 timmar per dag och sen kunna få gå hem. Inte behöva tänka på något, bara vara fri och göra vad du vill tills du ska jobba dagen därpå igen. Ja, jag ska iaf hem nästa vecka och då är det jobb på Åhlens. Men innan det ska jag göra klart min hemtenta, familjen kommer på besök, fest på lördag, städa, betala räkningar, klippa min lugg. Ja ni ser ju vad jag har och göra.

har så mycket i mitt huvud men vet inte hur jag ska få ner det i ord, känner mig helt sprängfylld med tankar och sånt men inget kommer ur mitt huvud när jag väl ska förklara.
Ta mig för den jag är eller stick! Ungefär så känner jag mig just nu. Om jag bara kunde få starta om på nytt, man kanske borde gör nåt väldigt spontant, jag fyller snart 21 och vad har jag gjort med mitt liv. Massa kanske men samtidigt inget alls.
nej nu ska jag sussa lite, ska upp kl 7 imon för att tvätta och sen skriva på min hemtenta. Kanske blir att man får laga lite mat åt Helena och sissy också. dessa två gör ju aldrig mat så det får jag göra åt dem, det positiva är att jag slipper betala för något :)
Godnatt kära läsare

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmmm jag håller helt med du. Vi måste träffas oftare för som sagt det är inte speciellt långt. Men jag får väl skylla på att jag har katt eller nåt i den stilen :) Jobba på Åhlens igen? När ska dom stänga egentligen? Såg iofs att det satt en protestlista där sist men det kanske inte hjälper :) puss o kram

2008-03-27 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0