party

sitter o väntar på att klockan ska bli sju så jag kan åka iväg till Jenny. ska möta ansi o daniel så ska vi ta sällskap upp. Har fixat och donat idag. Först var de ju städ o tvätt sen var jag på stan o kollade runt lite. Hittade inget direkt och tur var väl det kanske. Fick såntdär som man använder när man häller upp vin så man inte ska spilla på clas ohlsson. alltid bra och få massa gratissaker. Får jag använda ikväll när det blir vin vin vin.
Lagade blomkålsgratäng idag också, helena och sissy var här då så bjöd dom på lite mat och dom tyckte om de. Sicken tur jag har :D Min förkylning vill inte bli bättre heller, vaknade upp idag och var helt täppt. Orkar inte vara sjuk mer nu, nu måste jag bli frisk o sen ska ingen smitta ner mig!
Tycker klockan kan ticka på lite.. först är de funkabo hos jenny sen ska jag ner till mig igen, ska kolla på melodifestivalen med Helena, sissy, tanja o hennes kompisar. Sen blir de kåååren♥ me looove kåren och alla goa människor!
 bild sen fula fisken i onsdags. Kolla in nya bilder på min bilddagbok http://www.sussiiie.bilddagboken.se/  
nu är de bäst o fixa till de sista innan jag ska dra iväg. hoppas ni alla får en kul ikväll, hoppas jag ska få det iaf :D
kramaar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!
Hoppas det var fullt ös igår :) Jag lovade Bettan att fråga om du skulle hem under påsk och om du i så fall är sugen på Utposten på lördag? Jag är lite osäker på om jag kan eftersom jag visst hade missat ett inlämningsdatum och förmodligen kommer bli tvungen att plugga röven av mig. Men vi får se :) kramkram

2008-03-16 @ 10:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0