prosit

usch jag har blivit riktigt förkyld nu och det hjälper ju inte att man inte tål blommorna som så fint står i köket o luktar o hela lägenheten. Tror snart jag får slänga ut dom, eller be nån annan ta hand om dom för jag tål dom då inte. Idag var det seminarium, ha vilket seminarium då. Tar närvaro sen får vi diskutera fritt i små grupper och vi har ingen återsamling heller. Aja, vi går snabbt igenom frågorna.. som jag då redan hade gjort. sen får jag gå hem. Klockan har hunnit bli halv fyra innan jag är hemma och det är bara o göra lite mat. Magen kurrar lite fint. käkar o kollar tv..
blev helt trött efter maten så bestämde mimg för o ut o gå istället, vet inte vart jag gick men typ överallt. fick mig lite tid o tänka på en massa också. usch allt känns så hopplöst samtidigt som allt känns så bra. vet inte riktigt vad jag ska tycka bara. det är det som är det jobbiga. glad, lessen, lycklig, arg? ja, vad tusan ska man känna?

Imon är det karma, ska dit med jenny o ansi, för er som inte vet vad Karma är så är det en dag så massa företag ställer ut och vi har chansen och knyta kontakt med alla företag. Även en dag man får massa gratissaker :P haha
undra varför vi ska dit?!

igår gjorde jag 3 sockerkakor, dom blev ganska så bra. inte helt misslyckade. var hos ansi efter de så tog med mig en o mumsade på. Dom andra har jag frusit in så kommer ni på besök kanske ni får smaka.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

krya på dig

2008-03-04 @ 20:03:45
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Lou

krya på dig.
Allt bra utöver det? :)

2008-03-04 @ 20:04:05
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Lou Cigaro

Svar: nej, det låter inte bra alltså :P släng ut blommorna? haha

2008-03-05 @ 18:25:21
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Emelie

Hej!
Men duuuu det är väl klart jag minnas alla våra deeptalks :) Ibland kan det vara riktigt gött med ett sådant men det bilr ju alldelels för sällan nuförtiden. Jag tycker helt klart att du ska ta dig hemåt till helgen, det vooore skoj :) Jag kan behöva lite annat än dregel, snor och torka bajs haha kramkram

2008-03-05 @ 21:22:53
URL: http://emelej.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0