städa

igår skulle jag ha stängt av min mobil. den började ringa vid halv nio och sen höll den på till jag gick upp vid halv elva. gick på stan med helle o sissy, vi käkade på kinesen, gissa om vi var mätta när vi gick därifrån. Helt sjukt vad man kan äta ibland. Sen gick vi till Madde o lånade hennes pojkväns bil. När vi var på Öland i tors glömde vi, eller sissy glömde några grejer så vi åkte tillbaka dit. Haha, tror vi tog hela sissys mammas lägenhet. det var lampor, kartonger, träningscykel.. haha.
sen tog vi oss lite vin när vi kom hem o kollade på så ska de låta. Var skönt med en lugn fredag för en gångs skull. Helena o sissy gick hem o jag fortsatte kolla på Mr & Mrs Smith..



Idag har jag städat för fulla muggar, de har dammsugats, skurats golv och snart ska jag ner till tvättstugan o tvätta en massa tvätt. skönt när man känner att allt är fräscht! Ikväll är de finalen i melodifestivalen. Ska åka till jenkan på lite förfest och sen dra mig neråt stan. Blir och flexa överallt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0