sthlm

när jag är hemma går det aldrig o sova länge. Det är massa ljud, ljus rörelse o så, så här är man uppe :D ska in till stan o byta lite grejer jag glömde igår. Var o jobbade på åhlens igår. Skulle ha jobbat fram till 17 men sen kom chefen o frågade om jag kunde jobba till 19 och de gjorde jag. Men när jag kom hem var jag helt slut och mådde illa. Somnade  i soffan framför tvn..
ikväll bär de av igen.. men denna gågen åt andra hållet. ska åka till sthlm ikväll. Imon kommer sissy hem från thailand så ska ju möta upp henne. wiie så roligt. ska träffa helena dä uppe också, hon har ju varit där ett tag..
nu är de bäst o göra sig iordning o packa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så kul i huvudstaden och hälsa Sissy!

2008-03-11 @ 13:05:13
Postat av: emelie

Ha så roligt i sthlm! Hoppas att vi kan träffas snart igen nu när det sket sig lite igår :) kramkram

2008-03-11 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0