tvättande

idag var jag uppe med tuppen, eller jag snarare tvingade mig själv upp. det var ju tvättid för mig klockan sju. jag vandrade mellan tvättmaskinen och sängen i några timmar. Sen gick jag upp och gick till bibblan. Hann med o gå till frissan och fixa till luggen lite också. Sen satt jag på bibblan till halv sex med helena o sissy. Usch känns som man aldrig blir färdig med hemtentan men jag ska verkligen försöka bli klar med den nu snart! ska sätta mig med den ikväll. sen var det ju mat igen, haha. Men idag var jag lite åskådare, sissy o helena gjorde de mesta idag :D härligt o stå o kolla ibland :)
Du, du ska inte göra mig ledsen igen. Nej jag orkar inte med de, vår tid är förbi. så låt mig bara få ha kul och inte behöva tänka på vad som gör mig ledsen.
Imon kommer Evelina och Elias ner från Stockholm, blir att vi ska sitta på tullslätten och partaja lite. Och på lördag är det kåren. Då är de nya tag som gäller! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0