twist and shake

gårdagen var helt galet roligt. det började med att några kom hem till mig o förfestade lite. Vi var alla riktigt snygga o våra hawaiikjolar o blommor i håret. sen gick vi till kåren, där var de dags för sittningen. Vi fick en krans och fördrink när vi kom in sen började det. Marie var så söt, hon var toast.. och en annan kille också. till mat fick vi..hamburgare och pommes typ, till efterrätt fick vi fruktcoktail med grädde. En liten besvikelse måste jag nog säga men det var ju gott iaf. Sjöng och drack o lekte lekar.. klockan blev runt nio och det var dags för mellanfest. Gick hem till Ellinor och partajade lite i mellan. tiden gick fort o det var snart tid o gå till kåren igen. Helena och jag gick dit först, inte en kotte var där typ när vi kom så de var lite stelt i våra bastakjolar men sen kom de mer folk o då var de partytime för hela slanten. Vi dansade och shakade loss som aldrig förr, mot slutet var de helt crazy! Det kom låt efter låt efter låt som var så bra att man bara var tvungen o dansa till. Så jag, nina, daniel och tro de eller ej men jerry också. Vi stod o dansade som vi inte hade gjort annat, guu de var så himla roligt. Galet om inte annat, så när jag kom hem var jag helt röd om mina kinder, som jag hade sprungit maraton eller nåt. haha, sen när jag väl var hemma satt jag o tanja och pratade ganska länge om vissa saker.. typ Hman :p haha.

idag fyller min lillebror år, grattis på födelsedagen mattias. Hoppas du får en bra dag där hemma med presenter o grejer. Jag själv funderar på om jag ska gå på bröllopsmässan eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0