åhlens

Jag vet inte vad de är med mig men jag är så trött på morgonen, jag borde nog undersökas eller nåt . Haha Sitter på jobbet nu o är så duktig, ska snart gå igenom alla tidningar som ligger snällt o väntar på mig. Hoppas nu bara det finns nåt om Högskolan i tidningen. Idag är det även IT chefs träff här, bäst o snygga till de lite här.
Ja igår var jag ju på åhlens och hämtade ut mitt schema, eller det var det jag trodde jag skulle göra iaf. När jag kom dit hade han inte hunnit göra klart schemat för sommaren men han frågade mig istället om jag hade för mig något under dagen annars kunde jag hjälpa till och inventera. Så klockan två var jag på åhlens i kalmar och inventerade. En bra början inför sommaren. Måste säga att de verkade som det var väldigt roliga arbetskamrater, så ska nog trivas i sommar :)
nu ska jag kolla igenom alla roliga tidningar.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0