besök

sitter o väntar på la familja ska komma. Var ute o gick promenad runt Lindö innan och hämtade tårtan som jag hade beställt tills idag. en apelsintårta, vi får väl se hur den smakar sen. Ska troligen ut o shoppa .. eller ja, mamma ska. Jag ska väl bara vara smakråd. Har inte riktigt pengar till o köpa nåt just nu. de får vänta tills efter sommaren. Eller iaf tills man fått tillbaka skatten :D
Sist men inte minst.. eller ja, hur man ser de så fyller ju Kj år idag. Grattis bruden på födelsedagen, hoppas du får en kanondag.
Hemma i vetlanda är det bal idag fick jag höra från lillebror. Åh hade velat se dom!
Nej nu ska jag brygga kaffe.
hej

Kommentarer
Postat av: KJ

Tackar så mkt! =)

2008-05-26 @ 06:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0