cheesecake

Idag var mamma och jag o handlade i eksjö. träffade på en person som jag inte träffat på väldigt länge. men fortfarande lika söt :) sen åkte vi hem, bettan skulle ju komma o häla på. jag gjorde Kjs cheesecake. Måste bara påpeka att 4 timmar i frysen räcker inte. Ska lägga in bilder på hur min cheesecake såg ut, kan ju säga att den inte var riktigt fryst iaf :P Men var riktigt trevligt att bettan kom, vi snackade massa. sen började vi grilla lite, Pila o Sandra kom ut lite senare också. var längesen vi sågs, ett år sen kom vi nog underfull med. Vi snackade om allt möjligt :) man har lite o catch up efter så lång tid man inte setts på. Bettan och jag planerade lite semster ihop också, men de är inte lätt när man har nåt o göra hela tiden. sen ville vi ju få med oss Mrs. Ottosson också men de verkar inte lika lätt. Det är ju en upptagen lite donna :P Haha.
Emma skrev också, hon ska troligen komma ner till kalmar, lagom till beachpartyt :D wiie, så kul att hon ska komma ner. har inte sett henne sen hon drog norr ut.

Kommentarer
Postat av: em

pendlar fram och tillbaka me hultan. men vi måste ju bestämma oss snart för biljetterna kanske säljs slut på snart :/ jag funderar på att gå en eller två dar. men david kanske e här då, så jag vet inte... han vill inte gå. och jag vet inte :S svårt. vill ju se linkin park!

2008-05-14 @ 04:07:54
URL: http://www.foreverwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0